[1] هارتموت استدلر، کریستوف کیلگر. "مدیریت زنجیره تامین برنامهریزی پیشرفته". ترجمه نسرین عسگری، رضا زنجیرانی فراهانی. (تهران، انتشارات ترمه، 1381)
[2] کاظمی، رضی (ودیگران). "ارزیابی عملکرد زنجیره تامین با استفاده از یک مدل جدید کارت امتیازی متوازن". سومین کنفرانس ملی لجستیک و زنجیره تامین. 1388.
[3] Takikonda L., Takikonda R., “We Need Dynamic Performance Measures”, Management Accounting, 80 (3), 49-51. (1998).
[4] آذر، عادل و همکاران "طراحی مدل چابکی زنجیره تأمین؛ رویکرد مدل سازی تفسیری- ساختاری" فصلنامه مدرس علوم انسانی- پژوهشهای مدیریت در ایران دوره 14، شماره 4، زمستان 1389.
[5] Hugos M., “Essentials of Supply Chain Management”, (2003).
[6] Sunil Ch, Meindi P., “Supply Chain”, Second Edition, Upper Saddle River, NJ: prentice - Hall, INC., Chapter, (2003).
[7] Paolo P., Dolfo P., “Inventory Management in Supply Chains: A Reinforcement Learning Approach”, Production Economics, (2002).
[8] Simchi D., Kaminsky P., & Simchi E., “Managing the Supply Chain”, (2004).
[9] Kaplan R., Norton D., “The Balanced Scorecard - Measures That Drive Performance”, Harvard Business Review, 70 (1), 71-79. (1992).
[10] Niven p.r., “Balanced Scorecard, Step by Step, Maximizing Performance and Maintaining Results”, Second Edition, wiley inc, (2006).
[11] Bhagwat R., Kumar Sharma T., “Performance Measurement of Supply Chain Management: A Balanced Scorecard Approach”, Computer & Industrial Engineering, (2007).
[12] Abran A., Buglione L., “A Multidimensional Performance Model for Consolidating Balanced Scorecards”, Advances in Engineering Software, (2003).
[13] ابنرسول، سید اصغر. طرهانی، فرزاد. و لطفی، اسماعیل. "روش پیاده سازی و توسعهی مدل کارت امتیازی متوازن در سازمانهای صنعتی". سومین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد. 1387.
[14] Bunting, J. (2010). The Unvarnished Truth: Why Balanced Scorecards & Performance Management Efforts Fail. Retrieved from www.strategyexecutionblog.com.
[15] Kaplan R., Norton D., “the Balanced Scorecard: Translating Strategy into Action”, Boston, Massachusetts. Harvard Business School Press, MA. (1996).
[16] Kaplan R., Norton D., “Having trouble with your strategy? Then map it.”, Harvard Business Review, , 78 (5), 167-176. (2000).
[17] Forrester J. W., “Industrial dynamics”, The MIT Press & John Wiley & Sons. Inc, (1991)
[18] سوشیل. "پویاییهای سیستم". ترجمه ابراهیم تیموری، علیرضا نورعلی و نریمان ولیزاده. (تهران، انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران،1387). ص180-160
[19] Akkermans H., Von Oorschot K., “Developing a Balanced Scorecard with System Dynamics”, Journal of the Operational Research Society May. (2002)
[20] Torbati, A., & Nowrang, A. (2011). Designing a conceptual model of supply chain management to formulate a strategy map, balanced scorecard combined with causal loop diagrams. Amad thought Journal.5(1). 124-137.
[21] Bianchi, C., & Montemaggiore, B. (2008). Enhancing strategy design and planning in public utilities through “dynamic” balanced scorecards: insights from a project in a city water company. System Dynamics Review, 24: 234-242.
[22] Akkermans, H., & Oorschot, V. K. (2004). Developing a Balanced Scorecard with System Dynamics, Journal of the Operational Research Society. 54(56), 931-941.
[23] Steen, N., & Erland, N. H. (2008). System Dynamics Modeling For A Balanced Scorecard: Computing The Influence Of Skills, Customers And Work In Process On The Return On Capital Employed. Management Research News: 31(3).
[24] Nielsen S., Nielsen E.H., “System Dynamic Modeling for a Balanced Scorecard: A Case Study”, Annual Congress of the EAA March 22-25, Dublin Ireland. (2006)
[25] Chan, F.T.S., “Performance Measurement in a Supply Chain”, International Journal of Advanced Manufacturing Technology, (2003).
[26] شکاری، امیر. فلاحیان، سهیل و صادقی چمازین، محمد. " ارزیابی پیاده سازی ناب در زنجیره تامین با استفاده از شاخصهای اندازه گیری عملکرد". دومین کنفرانس لجستیک و زنجیره تامین. 1385.
[27] انجمن لجستیک ایران، "ماهنامه علمی– تخصصی لجستیک و زنجیره تامین". سال اول. شماره هفتم. 1387.
[28] فضل الهی، سمیرا. "اندازه گیری عملکرد و عارضهیابی سیستم لجستیک با استفاده از کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی شرکت خودروساز)". سومین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد. 1387.
[29] اسفندیاری،ع، "حذف اتلاف، راهبردی کلیدیزنجیره تامین". دومینکنفرانس ملی لجستیک و زنجیرهتامین. 1385.
[30] معنوی زاده، ندا (ودیگران). " اندازه گیری عملکرد زنجیره تامین در چهار صنف کلیدی کسب و کار در ایران". دومین کنفرانس لجستیک و زنجیره ی تامین. 1385.
[31] Hartmut S., Christoph K., “Supply Chain Management and Advanced Planning”, (2005).
[32] Cal J., Liu X., Xiao Z., “Improving Supply Chain Performance Management: A Systematic Approach to Analyzing Interactive KPI Accomplishment”, Decision Support System, (2009).
[33] Levary R., “supply chains through Information Technology”, Industrial Management, (2000).
[34] Cousins P.D., Menguc B., “The Implications of Socialization and Integration in Supply Chain Management”, Journal of Operation Management, (2006).
[35] Pagell M.,“Understanding the Factors that Enable and Inhibit the Integration of Operations, Purchasing and Logistics”, Journal of Operations Management, (2004).
[36] Arshinder, Kanda A., Deshmukh S.G., “Supply Chain Coordination: Perspective, Empirical Studies and Research Directions”, Int, J, Production Economics, (2008).
[37] Capar I., “A Supply Chain Performance System: A Case Study In Automotive Industry”, Graduate School of Engineering and Natural Sciences, (2002).
[38] Weitz B.A., Jap S.D., “Relationship Marketing and Distribution Channels”, Journal of the Academy of Marketing Sciences, (1998).
[39] Bukh P.N., Malmi T., “Re-Examining the Cause and Effect Principle of the Balanced Scorecard, in Accounting in Scandinavia – The Northern Light”, Copenhagen Business School Press. (2005).
[40] Kim D.H., “From Key Success Factors to Key Success Loops.” The Systems Thinker, 8(5), 68-76. (1997).